Історія створення бренду Fashion Town
На основі 25-річного досвіду роботи, вивчаючи попит, тенденції та потреби клієнтів, компанія Три Кіта випустила свій ексклюзивний бренд одягу FASHION TOWN. У колаборації з німецькими дизайнерами було розроблено колекції для чоловіків та жінок plus size. Активно відвідуючи виставки, fashion покази та займаючись власним рітейлом, ми розуміли, що сегмент plus size потребує розширення пропозиції для клієнтів, які цінують високу якість, комфортні посадки та модні моделі для повсякденного життя та відпочинку.
Перша колекція Fashion Town – це злиття комфорту, стилю та краси, створена на основі великого досвіду роботи компанії, натхненна побажаннями клієнтів. Унікальні лекали, розроблені конструкторами для клієнтів plus size, враховують різноманітні типи фігур.
Колірні поєднання колекції максимально коригують фігуру і роблять її стрункішою (вертикальні смуги, поєднання світлих та темних відтінків, акцентне розташування принтів, використання контрастних кольорів). Тканини, що використовуються у створенні колекції, мають високу якість, проходять перевірку на пілінг, усадку та розтягування, щоб у процесі носіння виріб довго зберігав початковий зовнішній вигляд і форму. Усі моделі та принти є власною розробкою на основі останніх модних тенденцій та особливостей сегмента plus size.
Жіноча колекція Fashion Town складається з 4 тем.
Америка (America), Азія (Asia), Африка (Africa) та Європа (Europe).
Принти, кольори, крій та тканини кожної колекції підкреслюють її автентичність назви.
America (Америка)
Колір колекції: темно-синій Classic blue, смарагдово зелений Emerald.
Лаконічна та практична America зі своїм символом – Х.Колумбом.
- жакет-бомпер та штани з контрастною вертикальною смугою;
- футболка приталеного крою з лаконічним принтом;
- топ із вертикальним принтом та зображенням символу американського континенту – Х.Колумба.
Asia (Азія)
Колір колекції: графітовий сірий Cool grey, персиково-рожевий Blossom.
Повітряна та таємнича японська тональність у колекції Asia з асиметричним кроєм жакету та ніжними принтами.
- жакет асиметричний та штани з вертикальними смужками;
- футболки з багатобарвним і витонченим принтом птахів, які є священними в дзен-культурі.
Africa (Африка)
Колір колекції: чорний jet black, бежевий bright gold.
Соковита яскрава Африка з контрастами квітів та фактур, що огортає теплом та комфортом.
- поєднання трикотажу та шовку, контрастні принти;
- жакет з шовковим капюшоном та шнурками, штани з оздобленням на кишенях;
- топ з яскравим шовковим принтом, що поєднує велику кількість кольорів;
- чорна футболка з оригінальним молочним принтом;
- чорна футболка з контурним принтом, що повторює малюнок на шовковому топі.
Europe (Європа)
Кольори колекції: гранатовий глінтвейн, pomegranate mulled wine.
Затишна, тепла і в той же час модна Європа в соковитому, але практичному кольоровому рішенні.
- футболка з логотипом Fashion Town, розробленим в оригінальній концепції (цитата тексту з книги Френсіса Скотта Фіцджеральда «Великий Гетсбі»);
- утеплений жакет-бомпер з капюшоном та логотипом Fashion Town на спині, штани на манжеті.
Колекція жіночого одягу Fashion Town виробляється у розмірах M-2XL (з 48 по 58 український розмір).
Усі моделі в колекції добре міксуються між собою, клієнту вигідно купувати декілька моделей одночасно для створення максимальної кількості комплектів. Також усі моделі можна носити та поєднувати з іншими виробами в гардеробі - джинсами, брюками, трикотажем, блузами та верхнім одягом. Виробництво колекції передбачає створення лімітованих виробів, які мають обмежену кількість, особливий складний крій, принт та відзначені спеціальною етикеткою – “limited edition”. Розкрій та виробництво виробів відбувається вручну досвідченими майстрами, практично як в індивідуальному пошитті, що гарантує високу якість виробу. Відмінною особливістю бренду є можливість створення виробу за індивідуальними розмірами клієнта та з урахуванням додаткових побажань у дизайні.